събота, юни 23, 2007

Всичко или нищо!



Миналото си е минало, бъдещето си прави от мечти и надежди.
Ако опиташ може да се окажеш разочарован и наранен, но ако не опиташ си обречен.

Такива мисли ми се въртят в главата в момента, а до скоро си мислех, че не съм хазартен тип. Предпочиташ врабче в шепа отколкото орел в небесата. Но след като си летял с орела, след като си се любувал на небесата и си паднал от там, ще си останеш ли там долу ще се задоволиш ли с по-малко нямали да поискаш отново да литнеш ?
Прав ли съм, не съм ли ? Не мога да съм сигурен на 100%, но пък никога не съм бил толкова сигурен през живота си за нещо. Вярвам, че има шанс, не спирам да се надявам, че може и да стане, а любовта ми е все така силна.
Бил съм в Нищото ужасно е, не ми се връща там. Бях погълнат от Всичкото, прекрасно е описвам го с три думи утопия, амброзия, нирвана.
Всъщност избора ми не беше толкова труден. Няма да позволя на никой страх да управлява живота ми, дори и на най-големият. Няма да позволя на болката колкото и огромна да е тя да ме накара да се откажа.
I will fly again or i will fall.

Няма коментари: