сряда, юни 24, 2009

Какво ново.

Напоследък пренебрегнах малко блога си за сметка на facebook с идеята, че там поне някой чете нещата които пиша. Но все пак в този блог пиша предимно за мене си, така че не е много добре да го зарязвам.

Та на въпроса какво ново, ами нищо. Все така добре познатото старо което се опитвам неуспешно да променя. Все пак новото е че се уморих да се правя на глупак, като предпазна мярка. Мда до тука с познатият ви глуповат веселяк. Съвестно ми е за приятелите ми какво им предстои. Но в момента не само, че нямам сили, по-важното е че съм силно разколебан дали всъщност това ми поведение е било наистина полезно за мен. Е ще почакаме ще видим. Както казах новото не е наистина ново, само забравеното старо и все пак се надявам този път да намеря повече щастие.

За случайните ми читатели искрен съвет: Избягвайте ме, няма да съм добра компания идващите дни. И не ме питайте как съм :-)

П.П. - Нев не се отнася за теб с нетърпение очаквам да те видя и ще съм наистина радостен когато това стане :-)

3 коментара:

saty каза...

Със сигурност имаш още 1 читател вече; не е от твърде приказливите обикновено, но понякога е и обратното:))

Koen Winterstorm каза...

Днес е един от дните през който си проверявам какво съм писал преди време. В какво състояние съм бил. Каквото съм написал тук почти изцяло вече не е актуално. Приятна компания съм заповядайте :-) Само това, че вече не се преструвам на глуповат веселяк за да заблудя познатите ми (относно мрачното ми настроение) е истина. Просто защото вече не ми се налага :-)

satyS надявам се когато си в приказливо настроение да пишеш и в този блог :-)

saty каза...

Срам, срам... Много се извинявам за забавени яотговор, наистина... Ами просто бях зарязала всякакви четения за няколко месеца (с изкл. на виртуалните библиотеки например), та затова.
Май не си 1вият, който блогира на етапи (относно това дето казваш, че почти нищо тук вече не е актуално). Но все пак звучи добре. И новото също. Благодаря за поканата; наистина вече по-скоро чета мълчаливо, но ще чета тук с удоволствие.