четвъртък, април 03, 2008

Рожден ден

От доста години обичам да правя разбор за изминалата моя година на рожденият ми ден.
Макар и тази година на рожденият ми ден да ми липсва това, което винаги ми е липсвало, като цяло съм доволен от нея. Цялата тази моя година, беше изпълнена препълнена, със събития, хора (много от който нови) и емоции. Като погледна на зад виждам един пълен низ от спомени. Някой много приятни други отвратителни. Но те са там и са свидетелстват, че тази моя година съм я изживял пълноценно, което е най-важното за мене.
тази моя година и ме промени в някой отношения. Това, че се чудя сeга, какво от изключително многото неща, който са ми се случали през това време също е доста показателно.
В момента съм доста щастлив. Във почти всички отношения съм изключително добре. Имам интересен, самостоятелен живот, както винаги съм искал. Пълен със прекрасни хора и много добри приятел Искам да им благодаря за това котео са направили за мене, както на най-старите ми такива така и на най-новите. Имам работа за каквато винаги съм искал. Абе списъка продължава. Както казах само едно ми липсва, което за мене е може би най-важното нещо за ме, но него се надявам да го намеря тази година :-)

1 коментар:

Х.Костов каза...

Честит рожден ден приятелю.Настина ми се искаше да дойда този луикедн в София но просто понякога има по важни
и отговорни неща от веселието.