вторник, декември 31, 2013

"Това е дълъг път и никога не свършва."

Края на един път винаги води до кръстовище и началото на други пътища. До правенето на нови избори, водещи след себе си нови надежди и страхове, които понякога могат да бъдат и добре познатите стари. Избирам път поемам по него, вървя и срещам радости и неволи. Някои са ми отдавна стари дружки, други са нови и интересни. Някои пътища ме променят, други втвърдяват убежденията ми. И така, кръстовище след кръстовище, избор след избор аз изграждам живота ми. Надявайки се след всеки изминат път да съм се опознал малко повече и това да ми донесе малко повече мъдрост при избирането на следващият. Защото аз знам на къде се стремя, но няма как да знам със сигурност кои пътища водят на там, защото мъглите на живота крият своите пътища от нас.

Няма коментари: