петък, януари 31, 2014

Желая те (чернова)

Желая косите ти.
Да ги галя, докато прегърнал съм те и с лице заровено в тях да заспивам.
Желая очите ти.
Да виждам в тях обичта ти към мен и в тези приказни вселени да потъвам отново и отново.
Желая устните ти.
Да се впиват в моите, както прежадняла би ги впила в сочен плод и нощем нежно да ми шепнат любящи слова.
Желая ръцете ти. (и всичко между тях)
Да ме прегръщат често през деня и в трудните моменти в тях утеха да намирам.
Желая краката ти. (....)
Да ме стягат болезнено в пристъп на страст и с желанието твое да те водят към мен, ден подир ден.
Желая усмивката ти. (най-красивото в теб)
Да успявам по хиляди начин да я предизвиквам, но да изгрява и дори само когато си мислиш за мен.
Желая сърцето ти.
Да се чувства сигурно и спокойно, биейки с моето в едно.
Желая душата ти.
Да бъде по-щастлива, че желая те аз.

Няма коментари: